Jouw merk behoort tot een van de krachtigste marketingtools voor je bedrijf, product of dienst. Een sterk merk kan zorgen voor een betere marktpositie, onderscheidend vermogen, lagere marketingkosten, hogere klantloyaliteit, interne synergie, etc.
Maar belangrijker: Jouw merk is onlosmakelijk verbonden met je bedrijf.
De consument van vandaag ziet meer dan 1000 reclames per dag. De beste manier om daartussen op te (blijven) vallen is door middel van je merk. Onze gepassioneerde strategen en creatieve geesten helpen daarom jouw merk te definiëren, positioneren en ontwerpen. Het resultaat? Een onderscheidend, memorabel en relevant merk. Een waar jouw doelgroep niet omheen kan en niet door je concurrent te kopiëren valt. Verover een plekje in het hoofd en hart van je klant.
Merken bouwen is een complex proces. Voor veel ondernemers en marketeers kan het een hele uitdaging zijn om de juiste beslissingen te maken. Is de huisstijl onderscheidend? Komt onze persoonlijkheid duidelijk naar voren? Is onze positionering helder? Wordt het merk op alle kanalen consistent uitgedragen? Deze vragen beantwoorden onze experts graag voor je aan de hand van de Diezit Scan.
Creëer een unieke identiteit voor een succesvolle positionering. De identiteit is de basis voor al jouw communicatie.
Lees meerSuccesvolle merken varen een duidelijke koers. Ze weten waar ze mee bezig zijn en maken doelbewuste keuzes in wat ze wel- en juist niet doen.
Lees meerKleuren, typografie, illustraties, fotografie, et cetera. Zorg dat jouw merk de identiteit perfect weerspiegelt.
Lees meerHoe u communiceert is net zo belangrijk als wat u communiceert. Het is de toon die de muziek maakt.
Lees meerUw logo is het brandmerk op uw producten. De meest basis merkdrager die mensen als eerste onthouden.
Lees meerHoe vertel je in één krachtige en memorabele zin wat de meerwaarde van uw bedrijf voor uw klanten is?
Lees meerEen brand story is HET verhaal van uw merk. Een goede brand story geeft inzicht in de diepere drijfveren achter uw merk, het bestaansrecht, de waarom.
Lees meerElk bedrijf heeft een naam. Een goede naam dekt de lading, raakt de essentie en roept de juiste associaties op.
Lees meerSuccesvolle merken varen een duidelijke koers. Ze weten waar ze mee bezig zijn en maken doelbewuste keuzes in wat ze wel- en juist niet doen.
Lees meerMeld u aan voor onze wekelijkse mailing met tips & tricks over content, SEO, SEA, websites, drukwerk, branding en nog meer marketing gerelateerde onderwerpen.