branding

OVERZICHT

Creëer een sterk, duurzaam, onderscheidend en succesvol merk voor uw bedrijf, dienst of product. 

Goede merken zorgen voor een sterkere marktpositie, groter onderscheidend vermogen, minder marketingkosten, hogere klantloyaliteit, meer intern draagvlak, en ga zo maar door.

Maar belangrijker: uw merk is onlosmakelijk verbonden met uw bedrijf. 

waarom moeten bedrijven een merk bouwen?

Of men het nu wil of niet, elk bedrijf heeft een merk. Maar in tegenstelling tot vroeger zijn merken een steeds belangrijkere asset voor succesvolle bedrijven. Klanten vinden het simpelweg steeds belangrijker.

diezit. helpt bedrijven daarom van begin tot eind wanneer het aankomt op het bouwen van succesvolle merken. Van het definiëren en identificeren van merkwaardes, visies en cultuur tot en met het bepalen en vastleggen van de merkattributen die uw merk en merkbelofte het beste communiceren. Alles voor maximaal resultaat op de korte termijn en het hoogste rendement op de lange termijn.

  • identiteit identiteit

    Creëer een unieke identiteit voor een succesvolle positionering. De identiteit is de basis voor al uw communicatie.

    Lees meer
  • waardepropositie waardepropositie

    Zorg dat de meerwaarde van uw merk duidelijk is voor klanten en weet wat u moet communiceren.

    Lees meer
  • tone-of-voice tone-of-voice

    Hoe u communiceert is net zo belangrijk als wat u communiceert. Het is de toon die de muziek maakt.

    Lees meer
  • huisstijl huisstijl

    Kleuren, typografie, illustraties, fotografie, et cetera. Zorg dat uw merk uw identiteit perfect weerspiegelt.

    Lees meer
  • logo logo

    Uw logo is het brandmerk op uw producten. De meest basis merkdrager die mensen als eerste onthouden.

    Lees meer
  • customer experience customer experience

    Een positieve klantervaring is essentieel voor duurzaam succes. Hoe zie uw ultieme klantervaring eruit?

    Lees meer
  • naam-ontwikkeling naam-ontwikkeling

    Elk bedrijf heeft een naam. Een goede naam dekt de lading, raakt de essentie en roept de juiste associaties op.

    Lees meer
  • slogan slogan

    Hoe vertel je in één krachtige en memorabele zin wat de meerwaarde van uw bedrijf voor uw klanten is?

    Lees meer
  • brandstory brandstory

    De helft van merken bouwen is consistente communicatie. En dat begint bij een simpel en duidelijk verhaal.

    Lees meer

voorbeelden en cases

Case: Welstee
een nieuw gezicht dat meteen vertrouwd aanvoelt
Case: Regio twente
hoe we met verschillende middelen Routenetwerken Twente op de kaart zetten
Case: Spot F
binnen twee dagen maar liefst 40 potentiële huizenkopers
Case: dess Kirstins
een volledige rebranding en hierdoor al 3 nieuwe leads binnen de eerste week
Case: Curves
hoe bereik je alle vrouwen in Nederland?
Case: Healthy hairdresser
van letters in een convenant naar bewustwording op de werkvloer