Sinds 1 juli mogen de sportscholen weer open. Voor velen is het een verademing om weer terug te komen; voor anderen nog steeds een drempel. Vooral risicogroepen die graag willen sporten kunnen zich nog onveilig voelen in zo’n publieke ruimte. Wat onhandig is gezien krachttraining bijdraagt aan een betere weerstand!
De uitdaging: hoe geef je vrouwen in Nederland weer het vertrouwen te beginnen met sporten bij Curves?
Lees meer over onze jarenlange samenwerking met Curves:
Campagne ontwikkeling
Flyers
Bloemenkaartjes
Instagram marketing
Facebook marketing
Posters
E-mail marketing
Copywriting
Een van de Unique Selling Points van Curves is altijd al geweest dat je niet in een overvolle sportschool terecht komt. Laat dit nu net een van de voorwaarden zijn voor een veilige sportomgeving. Omdat elke Curves-club haar eigen leden persoonlijk kent, weet ieder lid precies waar ze aan toe is. Zo blijft de veiligheid en hygiëne op het hoogst mogelijke pijl.
Is 'aansluiten bij de doelgroep' voor uw marketing ook een uitdaging tijdens en na deze coronatijden? Lees dan verder over hoe wij onze klanten juist in deze tijd helpen succesvolle marketing in te richten.
Je weerstand verbeteren door te trainen én je veilig voelen om (terug) te gaan naar je sportschool. Deze onderdelen van Curves zijn nu extra belangrijk en worden benadrukt in alle middelen. Met een folder laten we bijvoorbeeld zien hoe Curves een onmisbare factor is in het leven van vrouwen. Achterop de folder staat een checklist met actiepunten waar vrouwen aan kunnen werken samen met hun Curves-coach. Dit geeft nog meer motivatie om aan de slag te gaan én biedt een extra contactmoment voor het kennismakingsgesprek.
Zo sluiten we aan bij de behoefte van nu, maar blijven we in lijn met de boodschap (brand story) van Curves.
De huisstijl van Curves niet alleen landelijk consistent doorgevoerd, maar zelfs wereldwijd. Op die manier creëren we langzaam maar zeker de herkenning en bekendheid van het merk Curves bij de doelgroepen. Maar een campagne moet logischerwijs wel opvallen.
De richtlijnen die we hebben opgesteld om 'hetzelfde Curves-gevoel' creëren maar wel genoeg vrijheid bieden om campagnes uniek te maken, faciliteren we door die flexibiliteit in te bakken.
Meer over de nieuwe manier van brand management vind je in ons blog:
Met maar liefst 52 vestigingen mag het drukwerk voor Curves gerust een uitdaging genoemd worden. Via een speciale portal van drukwerkdeal stellen we alle campagne-items beschikbaar. Hier kan elke franchisenemer op elk gewenst tijdstip drukwerk bestellen en voorzien van het eigen vestigingsadres. Daarnaast maken we al het materiaal beschikbaar via Canva. Op dit platform kunnen de ondernemers ook zelf aan de haal kan met het creëren van eigen materiaal, zonder de kwaliteit en consistentie te verliezen.
Lees meer over ons eigen brand management platform (Abrnd):
Plan eens een (geheel vrijblijvend uiteraard) kennismakingscall in. Dan kijken we of u kunnen helpen met het behalen van uw marketingdoelstellingen. U kunt ook alvast aan de slag met het bepalen van uw doelen.
U zit uiteraard nog nergens aan vast!