dé sportschool alleen voor vrouwen

Met 51 vestigingen is Curves één van de grootste fitnessketens in Nederland, die zich exclusief op vrouwen richt.

Sinds 2015 verzorgen we de strategie en uitvoering van alle crossmediale marketingactiviteiten voor Curves Holland en haar 51 franchisenemers.

Marketing strategie

Strategisch advies

Huisstijl ontwikkeling

Campagne ontwikkeling

Opleiding & trainingen

Drukwerk

Campagne websites

Social media management

Copywriting

Billboards

E-mail marketing

korte termijn acties, lange termijn resultaten

12 jaarlijkse acties voor sterke, consistente communicatie

Alle campagnes richten zich op twee doelgroepen: huidige leden en potentiële leden. We werken met een mix van online- en offline middelen, die we zorgvuldig monitoren en waar nodig bijsturen.

create an offer they can't refuse

“Heeft u zin om te gaan sporten?” “Mwah…” Maar stel je de vraag: “Wilt u uzelf vitaal, gezond en krachtig houden?”, wie zegt daarop dan ‘nee’? De juiste snaar vinden om de doelgroep te raken, daar zijn we goed in!   


munten.png

daar zijn waar de doelgroep is

Oog voor de doelgroep is heel belangrijk. Maar hoe zorg je ervoor dat het oog van de doelgroep op jou valt? Door daar op te vallen waar de doelgroep komt. diezit. bedacht een actie om klanten van supermarkten rondom Curves vestigingen te verrassen met Curves munten. Dit resulteerde in een groei van de naamsbekendheid.

drukwerk altijd beschikbaar!

Met maar liefst 52 vestigingen mag u het drukwerk voor Curves gerust een uitdaging noemen. En bij uitdagingen zijn we op ons best! Via een speciale portal stellen we alle campagne items beschikbaar. Hier kan elke franchisenemer op elk gewenst tijdstip drukwerk bestellen en voorzien van het eigen vestigingsadres. Heel efficiënt en superhandig!

website met
call-to-action

Bij elk modern merk hoort natuurlijk een goede website. Eentje die niet alleen informeert, maar ook oproept tot actie!

e-mail marketing voor de curves actie

Boeien, binden en behouden, dat willen we graag met de leden van Curves. Een middel dat we hiervoor hanteren, is e-mailmarketing. Altijd op het juiste moment, inspirerend en op maat.  

actuele en opvallende advertenties

Of een advertentie zijn werk doet, hangt af van allerlei factoren. Samen met Curves bekijken we bij elke campagne opnieuw wat de beste strategie is om de doelgroep te bereiken en het gestelde doel te bereiken.