Met 51 vestigingen is Curves één van de grootste fitnessketens in Nederland, die zich exclusief op vrouwen richt.
Sinds 2015 verzorgen we de strategie en uitvoering van alle crossmediale marketingactiviteiten voor Curves Holland en haar 51 franchisenemers.
Bekijk de meest recente Curves Campagne.
Marketing strategie
Strategisch advies
Huisstijl ontwikkeling
Campagne ontwikkeling
Opleiding & trainingen
Drukwerk
Campagne websites
Social media management
Copywriting
Billboards
E-mail marketing
Alle campagnes richten zich op twee doelgroepen: huidige leden en potentiële leden. We werken met een mix van online- en offline middelen, die we zorgvuldig monitoren en waar nodig bijsturen.
Bij elk modern merk hoort natuurlijk een goede website. Eentje die niet alleen informeert, maar ook oproept tot actie!
Oog voor de doelgroep is heel belangrijk. Maar hoe zorg je ervoor dat het oog van de doelgroep op jou valt? Door daar op te vallen waar de doelgroep komt. diezit. bedacht een actie om klanten van supermarkten rondom Curves vestigingen te verrassen met Curves munten. Dit resulteerde in een groei van de naamsbekendheid.
Met maar liefst 52 vestigingen mag u het drukwerk voor Curves gerust een uitdaging noemen. En bij uitdagingen zijn we op ons best! Via een speciale portal stellen we alle campagne items beschikbaar. Hier kan elke franchisenemer op elk gewenst tijdstip drukwerk bestellen en voorzien van het eigen vestigingsadres. Heel efficiënt en superhandig!
Boeien, binden en behouden, dat willen we graag met de leden van Curves. Een middel dat we hiervoor hanteren, is e-mailmarketing. Altijd op het juiste moment, inspirerend en op maat.
Of een advertentie zijn werk doet, hangt af van allerlei factoren. Samen met Curves bekijken we bij elke campagne opnieuw wat de beste strategie is om de doelgroep te bereiken en het gestelde doel te bereiken.