GRATIS VOORSTEL

content creatie.

het gaat om de inhoud.


Niemand komt op jouw website omdat ze niks beters te doen hebben. Niemand neemt een actie zonder de tekst op een billboard te lezen. Niemand... Ach, je begrijpt het wel. Zonder goede inhoud (content) ben je kansloos in de strijd om de klant. Wij helpen je content te creëren die de aandacht pakt, overtuigt, vertrouwen bouwt en aanzet tot actie.


waarom content creatie?

Jij wil je doelgroep overtuigen om klant te worden (en blijven). In dat geval heb je content nodig. Van beknopte Instagram posts tot uitgebreide longreads. Met goede contentcreatie val je op bij je doelgroep, houd je de aandacht vast om ze te boeien en overtuigt het ze om klant te worden. Hoe beter de content, hoe groter de kans dat jij je doelen behaalt.

Benieuwd hoe jouw inhoud ervoor staat? Begin met een scan.

Grote kans dat wat voor jou de normaalste zaak van de wereld is, voor je doelgroep eerder klinkt als onbegrijpelijke vakjargon. Daarom schrijven wij bijvoorbeeld weinig over het belang van UTM-tags en SERPs voor de ROI van je marketinginspanningen. Met onze scan lichten we de content van jouw marketingmateriaal door en zetten we een paar kansen en bottlenecks voor je op een rijtje.

scan aanvragen  contact

profielfotos-team-website-600x600-fleur2

zo creëren we hoge kwaliteit content.

raak de gevoelige snaar.

Goede content creatie raakt mensen in het hoofd en hart. Hoe groter de impact, hoe beter het resultaat. Wij vertalen jouw inhoud naar content die relevant en waardevol voor je doelgroepen is.

1. Weet wie het leest.

Om überhaupt waardevolle en relevante content te kunnen schrijven, moet je erachter zien te komen wat waardevol en relevant eigenlijk is voor jouw doelgroep. Hiervoor creëren wij persona's. Daarin omschrijven we onder andere wie de doelgroep is, wat voor een uitdaging die heeft en hoe die aangesproken wilt worden (tone of voice).

Het persona document

2. Snap wat ze willen.

Wanneer je duidelijk hebt om wie het gaat, moet duidelijk zijn wanneer iemand welke content wil. Van eerste contact op social media tot aankoop op je website of in je winkel. In deze fase brengen we die klantreis in kaart. We beantwoorden belangrijke vragen zoals: welke informatie hebben ze wanneer nodig om de volgende stap te zetten?

De klantreis

3. Zijn waar zij zijn.

Als laatste heb je een duidelijk beeld nodig van waar de content geplaatst moet worden. Via welke kanalen kunnen we ze bereiken? Op welke kanalen willen ze verdiepende informatie? Wat zijn de kanalen waar ze tot aankoop over gaan? En zijn er ook kanalen om in beeld te blijven om bijvoorbeeld het aantal herhaalaankopen te vergroten.

4. Een haalbaar plan.

Met een helder beeld van wie je doelgroep is, wat ze willen en waar ze zitten zetten we een uitvoerbaar plan. Hierin verwerken we welke content en kanalen je in moet zetten om van een onbekende een klant te maken. Of zelfs een ambassadeur.

5. Bouw structuur.

Als je (te lang) moet zoeken naar de juiste informatie, is de kans groot dat je het opgeeft en naar een beter alternatief gaat zoeken. Een heldere structuur van je content is daarom onmisbaar. Wij brengen niet alleen structuur aan in individuele stukken content, maar zorgen ook dat de totale beleving van al die individuele ervaringen samen een geheel vormt.

6. Creatie.

Met een helder plan gaan we voor je aan de slag om de content te creëren die jouw merk verdient. We zorgen ervoor dat elk stukje content het imago versterkt en zijn constant op zoek naar mogelijke verbeteringen.

Helen Timpers - Scholten Medical

Ontzettende fijne club om mee samen te werken! Denken proactief mee en weten wat ze doen.

Helen Timpers - Scholten Medical

Han van den Heuvel - Regio Twente

Ik hoef me eigenlijk geen zorgen te maken bij diezit. Alles is geregeld en alles gaat zoals het moet. Voor zij die op zoek zijn naar kwaliteit en perfectie is dit de plek.

Han van den Heuvel - Regio Twente

Rob Steggink - Event Creators

We werken veel en graag samen met diezit. voor verscheidene marketingvraagstukken... van strategie tot en met webontwikkeling en drukwerk.

Rob Steggink - Event Creators

Rob Hulleman - Hulleman Consult

Pragmatisch club met een onderbouwde werkwijze! Ze hebben precies mijn visie weten te verbeelden.

Rob Hulleman - Hulleman Consult

dit soort content creëren wij.

voor de rest hebben we partners.

Advertorials

Een advertorial is een vorm van branded content. Het ziet er uit als een 'editorial' column, maar is eigenlijk een vorm van reclame voor het bedrijf.

Blog posts

Goede artikelen zorgen ervoor dat jouw website in beeld komt bij de juiste doelgroepen. 

Infographics

Veel data om te delen met klanten? Overweeg om het te vertalen naar beeld. Onze vormgevers zijn hier enorm goed in.

Video

Video is een van de krachtigste vormen van content, mits goed uitgevoerd. Daarom werken we samen met videografen door heel Nederland.

SEO teksten

Ervoor zorgen dat pagina's hoger scoren in Google? Dan zijn de juiste zoekwoorden gebruiken essentieel. Hoe beter (organischer) de tekst, hoe hoger je scoort.

E-mail marketing

Zorgen dat mensen jouw mailtjes openen, lezen, begrijpen en de gewenste actie vervolgens ondernemen is een vak apart. Dankzij onze ervaring weten we precies wat wel en niet werkt.

Marketing automation

Geautomatiseerde e-mail berichten, automatische reacties van chatbots of teksten schrijven voor andere 'geautomatiseerde' marketinginspanningen doen we graag.

SEA teksten

Adverteren in Google? Zorg dat je opvalt in de zee van aanbieders met sterke en uitdagende advertentieteksten.

Social advertising

Adverteren op LinkedIn, Facebook, Instagram of andere social media kanalen? Wij schrijven en maken dagelijks content voor allerlei social media kanalen.

Social media content

Niet alles op social media moet een advertentie zijn. We denken graag mee met onze klanten hoe zij hun social media content naar een hoger niveau kunnen tillen.

Jaarverslagen

Saaie kost toch leuk maken? We werken met genoeg tekstschrijvers samen die daar donders goed in zijn.

Merkverhaal

Het merkverhaal is de elevatorpitch van jouw merk. Hoe beter die is, hoe meer die oplevert. Zowel intern als extern.

jij wilt maar één ding: content die je doelgroep bij de lurven pakt en nooit meer loslaat.

die content creëren wij graag voor je.

we maken graag een keer digitaal kennis.

Meer informatie over het creëren van content voor uw website? We maken graag een keer kennis tijdens een digitaal gesprek. Hier zullen we uw vragen beantwoorden én zelf proberen een inzicht te krijgen in uw wensen, doelen en behoeftes zodat we u kunnen adviseren wat de beste stappen zijn.

U zit logischerwijs nog nergens aan vast.