ontmoet Wendy.
onze projecttijger

Anderen over Wendy

“Geduld is een schone zaak”, is nu net een uitspraak die Wendy NIET op het lijf geschreven is. Ook is haar concentratievermogen soms gelijk aan dat van een visstick. Nu denkt u vast “wat een negatieve introductie”, maar niets is minder waar. Deze eigenschappen maken namelijk dat Wendy de zesde versnelling is in ieder projectteam. Niemand kan sneller een goede projectnotitie maken dan Wendy. Ze weet haar klanten te bestoken met wilde marketingideeën en maakt van iedere campagne een feestje. Haar overdrive in combinatie met een pragmatische aanpak, zorgen ervoor dat Wendy een onmisbare schakel is in team diezit. Miep, miep….daar gaat Wendy!

be yourself, everyone else is already taken

Wendy over haarzelf

Een carrièreswitch voordat je carrière überhaupt begonnen is. Dat heb ik gedaan. Ambitieus dat ik ben, wilde ik altijd marketeer worden in de zorg. Nadat ik in 2003 afgestudeerd was als verpleegkundige bleek het vakgebied nog niet klaar te zijn voor trappelende, ambitieuze marketeers. Dan maar verder studeren! Vanuit mijn tweede studie Communicatiewetenschappen rolde ik zo het bedrijfsleven in. Verschillende ervaringen hebben mij de verschillende kanten van het communicatie vakgebied laten zien: van de bureau-kant tot Saxion Hogescholen, alles maakte mij enthousiast. 

In 2010 besloot ik dat het weer tijd was voor iets nieuws. Samen met John en Marcel startte ik diezit. Inmiddels is ons bedrijf uitgegroeid tot een bruisend bureau met een leuk en ambitieus team dat ervoor zorgt dat ik iedere dag met een glimlach naar mijn werk ga. Waar ik ook gelukkig van word is mijn bestuursfunctie bij Stichting Goal. Bij Stichting Goal koppelen we het bedrijfsleven aan zorginstellingen. Dit zorgt voor meer geld en meer handen die samen spectaculaire belevenissen voor ouderen en verstandelijk gehandicapten kunnen organiseren. Hoewel ik het ontzettend naar mijn zin heb, ben ik mijn droom nooit vergeten. Het komende jaar ga ik me daarom weer meer bewegen in de zorg- en ouderenmarketing. Het blijkt dat 1 op de 10 zorgorganisaties zijn marketing niet goed georganiseerd heeft en ook bedrijven die zich richten op ouderen vinden het lastig om de doelgroep op de juiste wijze te bereiken. Een interessante uitdaging waar ik graag mijn tanden in zet. Zorg- en ouderenmarketing, hier ben ik weer!

Wendy Sleiderink
Wendy Sleiderink Marketingstrateeg & directeur

Neem contact op met